Sunday, July 15, 2012

why...


I know I've hurt you for what I do ..
and I want to apologize ...
and hope we can start all over again,
forget all, again as before.
Honestly, I really appreciate the times when everything is as it once was.
I almost could not take the reality of your loss.
I really want you back.


I just want to have the best of it, the best of the best of you and us. 
I might say it is a "game" but did not. 
I longed to have you back and I want to always see you, talk to you, always.
I do not want to be alone with a stranger, was hundreds of miles of you, 
I doubt if they are friend or enemy, 
the longer I'm getting scared and not strong enough, 
so do whatever it takes to survive as long as you're far away, 
I never do dangerous things like that if you were in my life......
...
If love is wrong, I do not want to be right and if living without you is true, I'd rather  be wrong, all my life,or even never alive..
I love you and always will be.
back to me, love me like before ....




Aku tahu aku telah menyakiti mu untuk apa yang ku lakukan..
dan aku ingin meminta maaf ...
dan berharap kita bisa mulai dari awal lagi, 
lupakan semua, kembali seperti dulu.
Jujur, aku sangat menghargai saat-saat ketika semuanya seperti dulu. 
Aku hampir tidak bisa mengambil realita atas  kehilangan mu. 
Aku benar-benar ingin kau kembali.

aku hanya ingin memiliki yang terbaik dari itu, yang terbaik dari mu dan yang terbaik dari kita. Aku mungkin akan mengatakan itu adalah “permainan” tetapi tidak. aku sangat merindukan untuk memilikimu kembali dan aku ingin selalu melihat mu, bicara padamu, selalu.
aku tak mau sendirian dengan orang asing, berada ratusan mil dari mu, aku ragu apa mereka teman atau musuh, semakin lama aku semakin takut dan tidak cukup kuat,  jadi kulakukan apa saja untuk bertahan selama kau jauh, Aku tidak pernah melakukan hal berbahaya seperti itu jika kau ada dalam hidupku.
...
Jika mencintaimu itu salah, aku tidak ingin menjadi benar dan jika hidup tanpa mu adalah benar, aku lebih suka aku salah, sepanjang hidupku, aku mencintaimu dan akan selalu.
kembali padaku, cintai aku seperti dulu….

0 comment:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites